در شمارگان یک هزار به زیور طبع آراسته و روانه بازار کتاب ترکیه شد. کتاب «سعی هشتم» زندگی داستانی هاجر (س) همسر حضرت ابراهیم علیه السلام در قطع رقعی و ۱۷۶ صفحه به قلم سید محسن امامی همزمان با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد. به گزارش ایسنا، این کتاب در ۳۶۹ صفحه با شمارگان ۶۵۰ نسخه از سوی انتشارات ایرانشناسی روانه بازار کتاب ایران شده است.

اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کتاب صوتی «زمان دست دوم» نوشته سوتلانا الکگسویچ با صدای مریم محبوب از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر و روانه بازار نشر شد. به گزارش ایرنا، کتاب «من و جز من» نوشته غلامحسین ابراهیمی دینانی استاد بازنشسته فلسفه دانشگاه تهران که به همت انتشارات مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در سال ۱۳۹۴ منتشر شده است، به تازگی به صورت کتاب صوتی درآمده تا مخاطبان کتابهای صوتی بتوانند آن را تهیه کنند.

ظرفیت آزمون دکتری مدیریت دولتی در سال 1400 کاهش یافته است؟ محمد علی زارعی ؛ دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات . دکترعلی جباری مدیرعامل منتخب هیات مدیره بیمه رازی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه – کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت مالی است . همچنین فارغ التحصیلان رشته مدیریت دولتی می توانند در گرایش های سایر مدیریت ها در مقطع ارشد نظیر بازاریابی جهانگردی، برنامه ریزی توسعه جهانگردی، مدیریت مالی ، مدیریت دولتی (همه گرایش ها)، مدیریت صنعتی (همه گرایش ها)، مدیریت فناوری اطلاعات (همه گرایش ها)، مدیریت تکنولوژی (همه گرایش ها)، مالی (همه گرایش ها)، کارآفرینی (همه گرایش ها)، مدیریت منابع انسانی (همه گرایش ها)، مدیریت حمل و نقل دریایی بین قاره ای، مدیریت بازرگانی دریایی، مدیریت اجرایی (با 2 گرایش)، مدیریت امور شهری، مدیریت کسب و کار (همه گرایش ها) ادامه تحصیل دهند. وی اضافه کرد: زیان انباشته در این شرکتها حدود 8 درصد تولید ناخالص داخلی کشور است و بار این ناکارایی یا مستقیما از منابع عمومی دولت و یا از طریق ایجاد بدهی و انجماد دارایی های بخش خصوصی به اقتصاد تحمیل شده است.

4. با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام میگیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارتهای بـانکی عضو شبکه شتاب هر یک از بانکهای جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال میباشد با مراجعـه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 950،000ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. به گزارش ایسنا، این کتاب در ۳۰۴ صفحه با شمارگان ۴۰۰ نسخه و قیمت ۷۰ هزار تومان در موسسه انتشارات نگاه عرضه شده است. به گزارش ایسنا، کتاب «مردی از شب» نوشته ریچل کین با ترجمه مریم رفیعی در ۴۴۸ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۶۶ هزار تومان در نشر آموت راهی بازار کتاب شده است. «الهوا» به معنی عشق است و در جنوب ایران به عنوان باد وزرا نیز تعبیر میشود. این کتاب به طور همزمان در بازار کتاب بریتانیا نیز منتشر خواهد شد. با توجه به جنبه آموزشی کتاب، ترجمه این اثر نیز به زودی توسط “کتاب طه” همراه با متن عربی منتشر خواهد شد.

ترجمه رمانهای «مردی از شب» نوشته ریچل کین و «کسی که میشناسیم» نوشته شارلی لاپنا به همراه رمان «وقتی کسی درختهای چهارباغ را بشمارد» نوشته فاطمه سرمشقی به تازگی راهی بازار کتاب شدهاند. کتاب گویای «بدانید من فاطمه هستم» شامل ۱۴ فصل است که سرگذشت، شخصیت، اسرار زندگی و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) را با استناد به آیات، احادیث و روایات بررسی می کند. کتاب گویای «بدانید من فاطمه هستم» شامل چهارده فصل است که سرگذشت، شخصیت، اسرار زندگی و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) را با استناد به آیات، احادیث و روایات بررسی می کند. کتاب گویا «بدانید من فاطمه هستم» که نوشته اسماعیل شفیعی سروستانی است به نقش و جایگاه حضرت زهرا (س) از تولد تا شهادت ایشان و پس از آن می پردازد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ایران صدا، این کتاب گویا که نوشته اسماعیل شفیعی سروستانی است به نقش و جایگاه حضرت زهرا (س) از تولد تا شهادت ایشان و پس از آن می پردازد.