کتاب جامع تربیت سگ از تولگی تا بزرگسالی


دانلود کتاب تربیت سگ pdf

دانلود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در یک دهه اخیر معدود کتاب هایی با کیفیت خوب و حاوی اطلاعات علمی درباره تربیت سگ ها تالیف شده است، در کنار این تعداد کتاب نیز بسیاری کتاب در این حوزه تالیف شده که بیشتر خواننده وقت خود را با آنها هدر می دهد. از این رو برای استفاده افرادی که میخواهند به صورت اصولی و علمی هر آنچه درباره تربیت سگ ها بدانند کتاب جامع تربیت سگ تالیف شده است.

مردم برای کتاب آموزش سگ هزینه می کنند و برای خواندن آن وقت می گذارند در کنار این انتظار دارند از کتاب توصیه های مفید، بروز و دقیق دریافت کنند. بررسی های محققان درباره کتاب های آموزش و تربیت سگ نشان داد برخی از کتاب های موجود در بازار شامل اطلاعات ناسازگار و علمی نادرست هستند که استفاده از آنها منجر به عدم نتیجه گیری صحیح خواهد بود.

کتابهای آموزشی خوب برای سگ باید دارای اطلاعاتی باشند که خوانندگان بتوانند آنها را درک کرده و به کار گیرند و اطلاعاتی که در آن درج شده از لحاظ علمی مورد تایید محققان قرار گرفته باشد. محققان اعتقاد دارند اگر آموزش های دقیقی در اختیار صاحبان سگ ها قرار بگیرد سگ های کمتری رها خواهند شد.

سگ ها دارای دفترچه آموزشی نیستند اما بهترین کتاب های آموزش سگ از مربیان و نویسندگان با مهارت بالا به شما کمک کنند تا نحوه آموزش و ارتباط با توله سگ خود را بشناسید. کتاب جامع تربیت سگ با گنجاندن بهترین آموزش ها به شما کمک می کند به نحو احسن سگ خود را تربیت کنید.

بهترین راهکار برای تربیت سگ ها آموزش اولیه و اصلاح رفتار بد است و بعد از آن توجه به مراقبت های بهداشتی سگ خواهد بود. برخی از تکنیک های منسوخ را دیگر در کتاب جامع تربیت سگ نخواهید دید و تکنیک های مدرن و مفید جایگزین تکنیک های تربیتی شده اند.

هر حرفه و کاری تخصص لازم دارد حتی برای پرورش یک گل در گلدان قوانینی وجود دارد شاید هر کسی نداند و از طریق تحقیق و مطالعه به دست می آید. برای نگهداری و تربیت سگ ها نیز باید اطلاعات بروزی داشته باشید اگر اطلاعات آموزشی را نداشته باشید ممکن است سگ شما آسیب ببیند و آن چیزی که شما انتظار دارید برآورد نشود.
راه های دانلود کتاب جامع تربیت سگ

اگر در خانه توله سگ دارید و می خواهید از بدو تولد، آموزش و نگهداری از آن را شروع کنید کتاب جامع تربیت سگ از تولگی تا بزرگسالی بیشترین اطلاعات را در زمینه نگهداری سگ ها در اختیار شما قرار خواهد داد.

از طریق سایت ورقه این امکان فراهم شده تا دانلود کتاب تربیت سگ به آسانی انجام شود و صاحبان سگ ها برای دریافت جدیدترین اطلاعات از آن بهره ببرند. سگ شما اگر باهوش است می تواند دستورات پیچیده ای را هم انجام دهد اما برای انجام این دستورات باید به اندازه کافی آموزش لازم را انجام داده باشید و این آموزش باید بر اساس اصول علمی انجام گیرد.

آموزش های اولیه، تهیه وسایل مناسب توله سگ، آموزش خانه و معاشرت، رفتار و زبان بدن و بازی های سرگرم کننده موارد مهمی هستند که در نگهداری سگ ها نباید به فراموشی سپرده شوند.

تربیت سگ جزو سخت ترین کارهاست چون کوچکترین رفتار اشتباه سبب بد رفتار شدن سگ می شود. اگر می خواهید به شیوه صحیح و اصولی سگ را آموزش دهید باید بدانید چه زمانی، در کجا، چه رفتاری چگونه انجام دهید. پس باید در ابتدای آوردن سگ به خانه یا قبل از آن خودمان را آماده کنیم یعنی درباره آن اطلاعات کافی را بدست بیاوریم که از طریق کتاب جامع تربیت سگ این امکان وجود دارد.

برای این به آموزش اصولی سگ ها تاکید می شود اگر سگ حرف گوش کن نباشد بیشتر در معرض دزدیده شدن، گم شدن و دعوا با سایر حیوانات قرار می گیرند و هر وقت بخواهند به وسط جاده بپرند و ماشین به آنها بزند به همین دلیل است بر روی تربیت سگ از تولگی تاکید می شود.

سگ ها دوست دارند صاحب خود را راضی نگه دارند به همین دلیل است از یادگیری چیزهای جدید لذت می برند. اگر بخواهید بدون داشتن اطلاعات علمی سگ را بزرگ کنید در آینده هم برای سگ و هم برای خود شما مشکل پیش خواهد آمد به همین خاطر است مطالعه کتاب جامع تربیت سگ که از مفیدترین کتاب های موجود در بازار بوده لازم است.

 

 


دانلود کتاب جامع تربیت سگ (از تولگی تا بزرگسالی) - پت پرس

در کتاب الکترونیکی تربیت و آموزش سگ که به صورت پی دی اف هست توضیح دادیم برای تربیت و آموزش سگ از اول چه کارهایی باید انجام بدید تا سگ حرف گوش کن تربیت کنید.

معرفی و دانلود کتاب خودآموز تربیت سگ - هیثر هموندز - کتابراه
آموزش و تربیت سگ‌ها آنقدرها هم که به نظر می‌رسد کار سختی نیست. هیثر هموندز در کتاب خودآموز تربیت سگ، گام‌به‌گام به شما یاد می‌دهد که چگونه سگ خود را از هر ...
نام کتاب: کتاب خودآموز تربیت سگ
فرمت کتاب: EPUB
موضوع کتاب: کتاب‌های حیوانات
زبان: فارسی
رتبه: ۴٫۳ · ‏۱۲۰ رأی

تربیت سگ - پایگاه دانلود رایگان کتاب - تک بوک
۲۶ دی ۱۳۹۵ — دانلود کتاب راهنمای بهداشت _ نگهداری و تربیت سگ. از زمان های بسیار قدیم انسان به ارزش سگ پی برده و بر اساس نیازهای گوناگون سعی در نگهداری آن ...

دانلود-مستقیم-کتاب-های-آموزشی-تربیت-سگ - آریا دانلود
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ — دانلود مستقیم مجموعه کتاب های آموزش سگ، نگهداری سگ، مربی سگ های تریر و هاسکی ، سگ های وحشی و سگ های نگهبان و نژاد ژرمن شپرد.

کتاب ۱۰۰۰ نکته آموزش و تربیت سگ - هاپ میو
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ — آموزش و تربیت سگ از زمان توله سگی شروع شده و در مراحل بلوغ ، بزرگسالی و پیری سگ نیز ... دانلود رایگان کتاب تربیت سگ ( ۷ صفحه اول کتاب PDF ).
رتبه: ۳ · ‏۵۹ مرور

دانلود کتاب آموزش تربیت سگ به زبان فارسی - نازبوک
دانلود کتاب جامع تربیت سگ‌ از تولگی تا بزرگسالی {سال ٩٩ ...petpors.com › دانلود ها › دانلودها: ایبوک کتاب الکترونیکی تربیت سگ پت پرس قدم به قدم، از صفر تا ...

دانلود رایگان کتاب آموزش تربیت سگ - یوسافت
دانلود کتاب راهنمای بهداشت _ نگهداری و تربیت سگ ... از زمان های بسیار قدیم انسان به ارزش سگ پی برده و بر اساس نیازهای گوناگون سعی در ... زبان کتاب : فارسی.

دانلود کتاب خودآموز تربیت سگ - پارس بوک
۲۲ دی ۱۳۹۵ — توضیحات : شخصیت اکثر سگها از زمانی که بدنیا می آیند تا ۱ سالگی شکل می گیرد. وقتی شما یک توله سگ جدیدی به خانه می آورید ، بسیار مهم است که او ...

دانلود کتاب تربیت سگ رایگان
دانلود کتاب جامع آموزش و تربیت سگ‌ از تولگی تا بزرگسالی …-training دانلود نسخه رایگان راهنمای جامع تربیت سگ ، از تولگی تا ...

دانلود کتاب راهنمای بهداشت، نگهداری و تربیت سگ - تاریخ ما
 دانلود-کتاب-راهنمای-...
۲ فروردین ۱۴۰۰ — نام کتاب. راهنمای بهداشت، نگهداری و تربیت سگ دانلود. نویسنده. دکتر مهدی مرجانی ، دکتر دانیال طباطبایی خاتم بخش. موضوعات. دامداری.
نام کتاب: راهنمای بهداشت، نگهداری و تربیت سگ ...
قالب کتاب: PDF – پی دی اف

دانلود کتاب تربیت سگ | کنج کونج
کتاب الکترونیکی تربیت سگ که به صورت پی دی اف هست توضیح دادیم برای تربیت و آموزش سگ از اول چه کارهایی باید انجام بدید و چطور سگی حرف گوش کن ... دانلود کتاب ...

دانلود کتاب اموزش تربیت سگ با فرمت پی دی اف - میهن مشاور
دانلود کتاب تربیت سگ pdf – دانلود کتابدانلود کتاب آموزش تربیت سگ به زبان فارسی.  دانلود کتاب آموزش تصویری تربیت سگ. فرمت:PDF با کیفیت بالا.

کتاب تربیت سگ pdf - تست روانشناسی
۵ روز پیش — Jan 15, 2017 — دانلود کتاب راهنمای بهداشت _ نگهداری و تربیت سگ ... از زمان های بسیار قدیم انسان به ارزش سگ پی برده و بر اساس نیازهای گوناگون ...

کتاب جامع تربیت سگ از تولگی تا بزرگسالی - تست ...
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ — در کتاب الکترونیکی تربیت و آموزش سگ که به صورت پی دی اف هست توضیح دادیم برای ... دانلود رایگان کتاب تربیت توله سگ ( ۷ صفحه اول کتاب PDF ).

دانلود رایگان کتاب خودآموز تربیت سگ - ایران مرجع پارسی ...
۲۳ دی ۱۳۹۵ — دانلود مستقیم کتاب های آموزشی تربیت سگ - آریا دانلود ... دانلود کتاب آموزش تربیت سگ pdf (13 کتاب رایگان) | دیجی تلگرام › اموزش حیوانات Aug 1 ...

دانلود کتاب آموزش تربیت سگ به زبان فارسی
دانلود کتاب فارسی آموزش تربیت سگ فرمت پی دی اف زبان فارسی. جزئیات بیشتر / دانلود. دانلود کتاب آموزش حرفه ای تخته نرد به زبان فارسی دانلود کتاب پرورش .

شناخت و تربیت سگ ها - کافه بازار
دراینجا شما مجموعه ای کامل از شناخت روانشناسی سگ ها...تا تربیت و رهبری آنها را آموزش خواهید دید.....تا با سگ ها...این موجودات دوست داشتنی ...
رتبه: ۴٫۲ · ‏۴٬۱۳۲ رأی · ‏رایگان · ‏Android · ‏آموزشی

بهترین کتاب های خوداموز برای تربیت سگ (2020) - ویرگول
اموزش سگ بعد از خرید و اوردن توله سگ به خانه بسیار مهم و ضروری است با اموزش صحیح از بسیار از رفتار های مخرب می توانید جلوگیری کنید.

جستجو: دانلود کتاب رفتار شناسی سگ
دانلود کتاب خودآموز تربیت سگ. از: هیثر هموندز; موضوع: حیوانات; ۶۷ صفحه; کتابراه، دانلود قانونی کتاب و کتاب صوتی; دریافت از کتابراه ...

برچسب: دانلود رایگان کتاب آموزش تربیت سگ دوبرمن - ...
کتاب و جزوه. کتاب و جزوه. برچسب: دانلود رایگان کتاب آموزش تربیت سگ دوبرمن. دانلود کتاب آموزش تربیت سگ. دانلود کتاب آموزش تربیت سگ دانلود فایل